Odkryj swobodę podpisu elektronicznego z SimplySign – podpisuj dokumenty gdziekolwiek jesteś, na dowolnym urządzeniu.
Dlaczego warto wybrać SimplySign?
Masz już podpis u innego dostawcy?
Odnów go w LH.pl i oszczędzaj co roku!
Elektroniczny Kwalifikowany Znacznik Czasu zgodny z eIDAS
Pierwszy mobilny e-podpis w Polsce
SimplySign to zaawansowane narzędzie do elektronicznego podpisywania dokumentów, które zapewnia pełną mobilność bez potrzeby posiadania fizycznej karty czy czytnika. Działa na każdym systemie operacyjnym, umożliwiając podpisanie każdego dokumentu, w dowolnym formacie i rozmiarze, zawsze gdy tego potrzebujesz.
Standardem rynkowym jest, że wydanie podpisu kwalifikowanego wymaga weryfikacji tożsamości - u nas jednak możesz aktywować swój e-podpis całkowicie zdalnie, bez wstawania z fotela! Przejdziesz przez prosty proces weryfikacji tożsamości online, w tym wideoweryfikację. Wszystko szybko, bezpiecznie i bez zbędnych formalności.
Wypełnienie formularza online
Na początku procesu wypełniasz formularz dostępny na stronie LH.pl, podając dane do podpisu i wybierając termin wideoweryfikacji.
Spotkanie online
Następnie dołączasz do wideospotkania online poprzez Microsoft Teams, podczas którego potrzebujesz aktywnej kamery internetowej.
Weryfikacja i wydanie podpisu
Podczas spotkania online pracownik LH.pl dokonuje weryfikacji twojej tożsamości, sprawdzając twoje dokumenty i potwierdzając podane informacje.
Nasza firma hostingowa posiada certyfikaty ISO 9001 i 27001, które świadczą o naszym zobowiązaniu do zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości. To oznacza, że Twoje dane są chronione zgodnie z międzynarodowymi normami, a nasze usługi są stale usprawniane i dostarczane zgodnie z rygorystycznymi procedurami.
Kupując SimplySign, nie tylko zyskujesz prosty w obsłudze podpis elektroniczny, ale również dostęp do wygodnej skrzynki e-Doręczeń, jeśli jeszcze takiej nie posiadasz.
Kup SimplySignŁatwe rozpoczęcie z e-Doręczeniami
Kupując SimplySign, od razu dostajesz link, dzięki któremu szybko założysz swoją skrzynkę e-Doręczeń za darmo.
Proste kroki do startu
Pokażemy Ci, jak krok po kroku uruchomić i używać skrzynki e-Doręczeń, żebyś mógł w pełni wykorzystać swój nowy podpis elektroniczny.
Podpisuj bez logowania na profil zaufany
Podpisuj dokumenty do e-Doręczeń bez potrzeby logowania się na profil zaufany lub inne konta. SimplySign sprawia, że podpisywanie jest szybsze!
Klasyczny podpis na karcie | SimplySign | |
---|---|---|
Certyfikat kwalifikowany |
|
|
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie! |
|
|
Wspierane kluczowych aplikacji rynkowych, np. program Płatnik / e-Deklaracje |
|
|
Działa na smartfonie/tablecie |
|
|
Działa bez fizycznej karty i czytnika |
|
|
Działa na wielu platformach (Windows, macOS; AndroidOS, iOS) |
|
|
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API |
|
|
Silne uwierzytelnianie klienta (2 składnikowe uwierzytelnienie) |
|
|
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem |
|
|
Podpis kwalifikowany to cyfrowy odpowiednik tradycyjnego podpisu odręcznego, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i wiarygodności w środowisku elektronicznym. Jest on weryfikowany przy użyciu certyfikatu wydanego przez zaufanego dostawcę usług certyfikacyjnych. Podpis taki jest prawnie wiążący w większości krajów i może być stosowany do dokumentów cyfrowych, umów czy transakcji wymagających autentyfikacji tożsamości i integralności danych.
Podpis kwalifikowany można używać do podpisywania szerokiej gamy dokumentów elektronicznych, które wymagają potwierdzenia autentyczności i integralności. Obejmuje to umowy prawne, wnioski o dofinansowanie, deklaracje podatkowe, dokumenty kadrowe, umowy kupna-sprzedaży, formularze zgłoszeniowe oraz inne oficjalne dokumenty wymagające prawnie wiążącego podpisu. Jest on akceptowany w większości transakcji prawnych i biznesowych zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.
Obowiązek korzystania z podpisu kwalifikowanego jest szczególnie istotny w kontekście rosnącej digitalizacji procesów administracyjnych i biznesowych, takich jak e-deklaracje czy e-doręczenia. Chociaż profil zaufany umożliwia podpisywanie wielu dokumentów w obiegu cyfrowym i jest powszechnie stosowany ze względu na swoją dostępność, podpis kwalifikowany oferuje szersze zastosowanie i wyższy poziom bezpieczeństwa. Instytucje publiczne, w tym urzędy skarbowe, ZUS czy sądy, a także firmy z sektorów regulowanych, takich jak finanse czy opieka zdrowotna, często wymagają podpisu kwalifikowanego dla zapewnienia najwyższej wiarygodności dokumentów. Korzystanie z podpisu kwalifikowanego staje się niezbędne w przypadkach, gdzie prawo szczególnie podkreśla potrzebę maksymalnego zabezpieczenia przesyłanych danych i informacji.
Procedura wystawienia podpisu kwalifikowanego w LH.pl składa się z kilku etapów:
Rejestracja i zakup: Na początku musisz dokonać zakupu odpowiedniego podpisu kwalifikowanego na stronie LH.pl. Wybierasz odpowiedni okres ważności certyfikatu (1, 2 lub 3 lata).
Opłacenie faktury proforma: Po dokonaniu zakupu musisz opłacić fakturę proforma w panelu klienta, co spowoduje wysłanie wiadomości z dalszymi szczegółami aktywacji.
Kolejne kroki zależą od wybranego sposobu weryfikacji:
Zdalna weryfikacja w LH.pl: Po dokonaniu zakupu wypełniasz krótki formularz wstępny, w którym wskazujesz adres e-mail, na jaki ma zostać wygenerowany podpis oraz wybierasz termin spotkania weryfikacyjnego. Podczas spotkania online wspólnie z pracownikiem LH.pl wypełnisz wnoisek o wydanie podpisu. Nasz pracownik dokona weryfikacji tożsamości, sprawdzając dokumenty i potwierdzając zgodność danych. Po pozytywnym zweryfikowaniu tożsamości, certyfikat jest aktywowany i gotowy do użycia.
Weryfikacja przez Santander Bank: Po dokonaniu zakupu wypełniasz krótki formularz wstępny, w którym wskazujesz adres e-mail, na jaki ma zostać wygenerowany podpis. Następnie otrzymasz na podany adres e-mail link z zaproszeniem do wypełnienia wniosku o wydanie podpisu kwalifikowanego na stronie CERTUM. W trakcie wypełniania wniosku system poprosi Cię o weryfikację przy użyciu Twojego konta w Santander Bank. Po pozytywnym zweryfikowaniu tożsamości, certyfikat jest aktywowany i gotowy do użycia.
Weryfikacja we własnym zakresie: Po opłaceniu proformy od razu na adres e-mail podany w panelu klienta otrzymasz kod aktywacyjny SimplySign oraz instrukcję jego aktywacji. Pamiętaj, że aktywacja tego kodu na stronie CERTUM wymaga zorganizowania we własnym zakresie weryfikacji tożsamości z udziałem jednostki weryfikującej, certyfikowanej przez CERTUM.
Koszt zdalnej weryfikacji tożsamości w LH.pl przy rejestracji nowego podpisu SimplySign wynosi 150 zł. Cały proces można przeprowadzić wygodnie, nie wychodząc z domu. Wystarczy połączenie z Internetem i chwila czasu na spotkanie online przez Microsoft Teams z pracownikiem LH.pl, który dokona weryfikacji tożsamości i wspólnie z Tobą wypełni cały wniosek oraz odpowie na wszystkie pytania.
Weryfikacja tożsamości w LH.pl odbywa się bez konieczności fizycznego spotkania. Proces rozpoczyna się od wypełnienia krótkiego formularza online, w którym umówisz spotkanie online w aplikacji Microsoft Teams. Podczas spotkania pracownik LH.pl dokona weryfikacji tożsamości. Pracownik może również poprosić o uzupełnienie pozostałych danych oraz potwierdzenie niezbędnych informacji. Cały proces jest prosty i wygodny, umożliwiając przeprowadzenie weryfikacji bez wychodzenia z domu.
Weryfikacja przez Santander Bank jest dostępna dla klientów, którzy posiadają osobiste konto w Santander Banku. Nie może być to konto współdzielone z inną osobą ani konto firmowe.
Podpis SimplySign jest dostępny na trzy różne okresy rozliczeniowe. Możesz wybrać zakup podpisu na 1 rok, 2 lata lub 3 lata, w zależności od swoich potrzeb i preferencji.
Podpisy zakupione w LH.pl są wydawane przez Certum, który jest częścią grupy Asseco. Certum jest renomowanym dostawcą usług certyfikacyjnych, specjalizującym się w zapewnianiu bezpieczeństwa transakcji elektronicznych i ochronie danych. Jako jedno z najstarszych Centrów Certyfikacji w Europie, oferuje szeroką gamę certyfikatów i podpisów elektronicznych, które są zgodne z międzynarodowymi standardami i przepisami prawnymi, zapewniając tym samym wysoki poziom zaufania i bezpieczeństwa w cyfrowym świecie.
Czy korzystasz już z elektronicznego podpisu, ale musisz mierzyć się z ograniczeniami związanymi z koniecznością posiadania fizycznych narzędzi takich jak karta czy czytnik? A może płacisz u innego operatora zbyt wiele za taki sam podpis? Przenieś swój obecny podpis do SimplySign w LH.pl i ciesz się pełnią cyfrowej wolności oraz niższymi kosztami operacyjnymi!
Zyskaj nowoczesność i wygodę z SimplySign!
Masz dość ograniczeń związanych z podpisem kwalifikowanym, który wymaga fizycznej karty lub czytnika? A może posiadasz podpis u innego dostawcy niż CERTUM by Asseco i chcesz przejść na SimplySign w chmurze? Wykorzystaj dotychczasowy podpis do błyskawicznej weryfikacji i uzyskaj mobilny podpis SimplySign bez zbędnych opłat i spotkań weryfikacyjnych.
Zmniejsz koszty odnowienia z LH.pl!
Czy już korzystasz z SimplySign, ale płacisz za dużo u innego operatora? Przenieś obsługę swojego podpisu do LH.pl i korzystaj z atrakcyjnych cen odnowienia oraz naszej wyjątkowej oferty. Wystarczy, że zamówisz kod odnowienia i przedłużysz za jego pomocą ważność swojego podpisu SimplySign. Od tej pory rozliczasz się za swój podpis w LH.pl i płacisz mniej!
Zmiana Twojego obecnego elektronicznego podpisu na SimplySign jest procesem bezpiecznym i łatwym, który nie wymaga skomplikowanej weryfikacji - wystarczy, że złożysz zamówienie transferu, a następnie podpiszesz odpowiednie oświadczenie swoim dotychczasowym podpisem i prześlesz je do nas. I to wszystko! - twój nowy podpis w SimplySign będzie wkrótce gotowy do odebrania!
Kliknij "Zamów przeniesienie" i upewnij się, że jako typ usługi wybierasz "Transfer".
Po złożeniu zamówienia wypełnij oświadczenie i podpisz je obecnym podpisem kwalifikowanym.
Prześlij do nas podpisane oświadczenie, poczekaj na weryfikację i ciesz się nowym podpisem!
Rodzaj usługi | 1 rok | 2 lata | 3 lata |
---|---|---|---|
Zamówienie nowego podpisu |
279 zł
343.17 zł
|
369 zł
453.87 zł
|
479 zł
589.17 zł
|
Kod odnowienia podpisu |
149 zł
183.27 zł
|
219 zł
269.37 zł
|
299 zł
367.77 zł
|
Transfer z innego podpisu |
279 zł
343.17 zł
|
369 zł
453.87 zł
|
479 zł
589.17 zł
|
Tak, możesz przenieść swój podpis kwalifikowany od innego dostawcy do LH.pl. Proces ten jest prosty i bezpieczny, a my zapewniamy wsparcie na każdym etapie, aby przejście przebiegło sprawnie i bez komplikacji.
Jeśli Twój podpis elektroniczny wygasł, konieczne jest zamówienie nowego podpisu i przejście weryfikacji tożsamości w wybrany przez siebie sposób - za pomocą zdalnej weryfikacji w LH.pl, przez Santander Bank lub organizując weryfikację we własnym zakresie.
Tak, możesz przenieść swój podpis do LH.pl, nawet jeśli jest on ważny jeszcze przez rok. Przeniesienie nie wpłynie na obecną ważność Twojego dotychczasowego podpisu.
Po przeniesieniu uzyskasz nowy podpis SimplySign, który będzie działać niezależnie od Twojego obecnego podpisu.
Aby skorzystać z tej oferty, kliknij przycisk Zamów i jako "Typ zakupu" wybierz opcję "Transfer z innego podpisu".
Złóż i opłać zamówienie. Po opłaceniu proformy otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami. Procedura wymaga:
Podpisanie oświadczenia obecnym podpisem kwalifikowanym powoduje automatyczną weryfikację tożsamości. Po przesłaniu do nas oświadczenia otrzymasz zaproszenie do aktywacji swojego nowego podpisu SimplySign.
Sama procedura przeniesienia nie generuje żadnych kosztów. Opłacasz jedynie sam koszt rejestracji nowego podpisu.
Nie, jeśli Twój obecny podpis kwalifikowany jest nadal aktywny, nie musisz przechodzić ponownego procesu weryfikacji tożsamości. Wystarczy, że przeprowadzisz standardową procedurę transferu, co obejmuje wypełnienie odpowiedniego oświadczenia i podpisanie go za pomocą Twojego istniejącego podpisu kwalifikowanego.
Czas potrzebny na przeniesienie podpisu do LH.pl jest uzależniony od szybkości weryfikacji oświadczenia i zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. Proces ten może być szybszy, jeśli wypełnisz i prześlesz wymagane podpisane oświadczenie bez zbędnej zwłoki.
W przypadku przenoszenia innego podpisu niż SimplySign do LH.pl, twój stary podpis kwalifikowany pozostanie aktywny u obecnego operatora aż do końca jego ważności. Dopóki oba podpisy są aktywne, możesz korzystać z nich równolegle. Nie ma potrzeby przedłużania starego podpisu, chyba że zdecydujesz inaczej. Po zakończeniu ważności starego podpisu możesz w pełni przejść na korzystanie z nowego podpisu SimplySign.
Sama procedura przeniesienia nie generuje żadnych kosztów. Opłacasz jedynie sam koszt zakupu kodu odnowienia na kolejny okres rozliczeniowy.
Aby skorzystać z tej oferty, kliknij przycisk Zamów i jako "Typ zakupu" wybierz opcję "Kod odnowienia".
Złóż i opłać zamówienie. Po opłaceniu proformy otrzymasz wiadomość e-mail z Twoim kodem odnowienia.
Teraz wystarczy, że zalogujesz się do panelu SimplySign i przedłużysz ważność swojego podpisu kodem zakupionym u nas. Od tej pory kolejne rozliczenia będą wykonywane według naszego cennika.
Data wprowadzenia kodu odnowienia ma kluczowe znaczenie dla okresu ważności Twojego podpisu kwalifikowanego SimplySign.
Wprowadzenie kodu wcześniej niż 60 dni przed datą wygaśnięcia podpisu. Jeśli wprowadzisz kod odnowienia wcześniej niż 60 dni przed końcem obecnego okresu ważności podpisu, Twój podpis zostanie odnowiony natychmiast. Oznacza to, że nowy okres ważności zacznie się od momentu wprowadzenia kodu, a pozostałe dni z poprzedniego okresu rozliczeniowego przepadną.
Wprowadzenie kodu na 60 dni lub mniej przed datą wygaśnięcia podpisu. W tym przypadku, jeśli wprowadzisz kod odnowienia w okresie 60 dni lub mniej przed końcem ważności Twojego podpisu, odnowienie zacznie obowiązywać dopiero po upływie bieżącego okresu. W ten sposób zachowasz wszystkie dni z obecnego okresu, a Twój podpis zostanie odnowiony na kolejny rok, zaczynając od daty pierwotnego wygaśnięcia.
Nie, jeśli Twój obecny podpis SimplySign jest nadal aktywny, nie musisz przechodzić ponownego procesu weryfikacji tożsamości.
Przeniesienie odbywa się natychmiastowo w momencie przedłużenia podpisu za pomocą kodu odnowienia zakupionego w LH.pl.
Zmienia się jedynie operator obsługujący Twoje płatności za przedłużenie podpisu na kolejne lata. Funkcjonalność i sposób korzystania z Twojego podpisu nie ulegają jakiejkoklwiek zmianie.