SimplySign - mobilny podpis kwalifikowany ze zdalną weryfikacją online!

Odkryj swobodę podpisu elektronicznego z SimplySign – podpisuj dokumenty gdziekolwiek jesteś, na dowolnym urządzeniu.

Dlaczego warto wybrać SimplySign?

  • Podpisuj dokumenty za pomocą paru kliknięć na dowolnym urządzeniu.
  • Nie wymaga posiadania fizycznej karty czy czytnika.
  • Możliwość podpisywania dokumentów prywatnych, urzędowych i biznesowych.
  • Zdalna weryfikacja tożsamości wnioskodawcy, bez wychodzenia z domu!
Dowiedz się więcej

Masz już podpis u innego dostawcy?
Odnów go w LH.pl i oszczędzaj co roku!

Elektroniczny Kwalifikowany Znacznik Czasu zgodny z eIDAS

Pierwszy mobilny e-podpis w Polsce

Zgodny ze wszystkimi systemami na rynku

Czym jest e-podpis SimplySign?

SimplySign to zaawansowane narzędzie do elektronicznego podpisywania dokumentów, które zapewnia pełną mobilność bez potrzeby posiadania fizycznej karty czy czytnika. Działa na każdym systemie operacyjnym, umożliwiając podpisanie każdego dokumentu, w dowolnym formacie i rozmiarze, zawsze gdy tego potrzebujesz.

Zdalna weryfikacja tożsamości dla nowych podpisów

Standardem rynkowym jest, że wydanie podpisu kwalifikowanego wymaga weryfikacji tożsamości - u nas jednak możesz aktywować swój e-podpis całkowicie zdalnie, bez wstawania z fotela! Przejdziesz przez prosty proces weryfikacji tożsamości online, w tym wideoweryfikację. Wszystko szybko, bezpiecznie i bez zbędnych formalności.

  • Wypełnienie formularza online

    Na początku procesu wypełniasz formularz dostępny na stronie LH.pl, podając dane do podpisu i wybierając termin wideoweryfikacji.

  • Spotkanie online

    Następnie dołączasz do wideospotkania online poprzez Microsoft Teams, podczas którego potrzebujesz aktywnej kamery internetowej.

  • Weryfikacja i wydanie podpisu

    Podczas spotkania online pracownik LH.pl dokonuje weryfikacji twojej tożsamości, sprawdzając twoje dokumenty i potwierdzając podane informacje.

Jak podpisać dokument przez SimplySign?

Krok 1

Otwierasz dokument w aplikacji SimplySign na telefonie lub PC

Krok 2

Podpisujesz e-dokument cyfrowo SimplySign jednym kliknięciem

Krok 3

Potwierdzasz podpis swoim kodem PIN. Gotowe!

Pobierz aplikację dla:

Pozostałe warianty dla innych wersji systemów operacyjnych znajdziesz na oficjalnej stronie.

Dlaczego warto wybrać e-podpis SimplySign?

Mobilność

Umożliwia podpisywanie dokumentów bez względu na ich rozmiar i format, korzystając z dowolnego urządzenia.

Zgodność

Zintegrowany z oprogramowaniem Adobe i zgodny z polskimi systemami, w tym ePUAP, ZUS, oraz eKRS.

Efektywność

Pozwala na zatwierdzanie dokumentów w kilka sekund za pomocą kilku prostych kroków na PC lub smartfonie.

Wygoda

Redukuje wydatki związane z fizyczną obsługą dokumentów, takimi jak drukowanie czy wysyłka.

Wszechstronność

Umożliwia podpisywanie szerokiej gamy dokumentów, od prywatnych po oficjalne.

Bezpieczeństwo

Oferuje zaawansowane metody uwierzytelniania i spełnia międzynarodowe normy bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo i jakość potwierdzone certyfikatami ISO

Nasza firma hostingowa posiada certyfikaty ISO 9001 i 27001, które świadczą o naszym zobowiązaniu do zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości. To oznacza, że Twoje dane są chronione zgodnie z międzynarodowymi normami, a nasze usługi są stale usprawniane i dostarczane zgodnie z rygorystycznymi procedurami.

Spełnij obowiązek prawny - załóż łatwo skrzynkę do e-Doręczeń i podpisuj dokumenty z SimplySign

Kupując SimplySign, nie tylko zyskujesz prosty w obsłudze podpis elektroniczny, ale również dostęp do wygodnej skrzynki e-Doręczeń, jeśli jeszcze takiej nie posiadasz.

Kup SimplySign
  • Łatwe rozpoczęcie z e-Doręczeniami

    Kupując SimplySign, od razu dostajesz link, dzięki któremu szybko założysz swoją skrzynkę e-Doręczeń za darmo.

  • Proste kroki do startu

    Pokażemy Ci, jak krok po kroku uruchomić i używać skrzynki e-Doręczeń, żebyś mógł w pełni wykorzystać swój nowy podpis elektroniczny.

  • Podpisuj bez logowania na profil zaufany

    Podpisuj dokumenty do e-Doręczeń bez potrzeby logowania się na profil zaufany lub inne konta. SimplySign sprawia, że podpisywanie jest szybsze!

Zobacz, dlaczego SimplySign jest lepszy niż klasyczny podpis kwalifikowany

Klasyczny podpis na karcie SimplySign
Certyfikat kwalifikowany
Twój ePodpis automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie!
Wspierane kluczowych aplikacji rynkowych, np. program Płatnik / e-Deklaracje
Działa na smartfonie/tablecie
Działa bez fizycznej karty i czytnika
Działa na wielu platformach (Windows, macOS; AndroidOS, iOS)
Możliwość integracji z SimplySign za pomocą API
Silne uwierzytelnianie klienta (2 składnikowe uwierzytelnienie)
Kompatybilny z klasycznym ePodpisem

Najczęściej zadawane pytania

Co to jest podpis kwalifikowany?

Podpis kwalifikowany to cyfrowy odpowiednik tradycyjnego podpisu odręcznego, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i wiarygodności w środowisku elektronicznym. Jest on weryfikowany przy użyciu certyfikatu wydanego przez zaufanego dostawcę usług certyfikacyjnych. Podpis taki jest prawnie wiążący w większości krajów i może być stosowany do dokumentów cyfrowych, umów czy transakcji wymagających autentyfikacji tożsamości i integralności danych.

Jakie dokumenty mogę podpisać za pomocą podpisu kwalifikowanego?

Podpis kwalifikowany można używać do podpisywania szerokiej gamy dokumentów elektronicznych, które wymagają potwierdzenia autentyczności i integralności. Obejmuje to umowy prawne, wnioski o dofinansowanie, deklaracje podatkowe, dokumenty kadrowe, umowy kupna-sprzedaży, formularze zgłoszeniowe oraz inne oficjalne dokumenty wymagające prawnie wiążącego podpisu. Jest on akceptowany w większości transakcji prawnych i biznesowych zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.

Przenieś swój obecny podpis do SimplySign i podpisuj tanio oraz wygodnie!

Czy korzystasz już z elektronicznego podpisu, ale musisz mierzyć się z ograniczeniami związanymi z koniecznością posiadania fizycznych narzędzi takich jak karta czy czytnik? A może płacisz u innego operatora zbyt wiele za taki sam podpis? Przenieś swój obecny podpis do SimplySign w LH.pl i ciesz się pełnią cyfrowej wolności oraz niższymi kosztami operacyjnymi!

Jak zmienić klasyczny podpis kwalifikowany na SimplySign w LH.pl?

Zmiana Twojego obecnego elektronicznego podpisu na SimplySign jest procesem bezpiecznym i łatwym, który nie wymaga skomplikowanej weryfikacji - wystarczy, że złożysz zamówienie transferu, a następnie podpiszesz odpowiednie oświadczenie swoim dotychczasowym podpisem i prześlesz je do nas. I to wszystko! - twój nowy podpis w SimplySign będzie wkrótce gotowy do odebrania!

Krok 1

Kliknij "Zamów przeniesienie" i upewnij się, że jako typ usługi wybierasz "Transfer".

Krok 2

Po złożeniu zamówienia wypełnij oświadczenie i podpisz je obecnym podpisem kwalifikowanym.

Krok 3

Prześlij do nas podpisane oświadczenie, poczekaj na weryfikację i ciesz się nowym podpisem!

Cennik rejestracji i odnowienia podpisu SimplySign

Rodzaj usługi 1 rok 2 lata 3 lata
Zamówienie nowego podpisu
279 zł
343.17 zł
369 zł
453.87 zł
479 zł
589.17 zł
Kod odnowienia podpisu
149 zł
183.27 zł
219 zł
269.37 zł
299 zł
367.77 zł
Transfer z innego podpisu
279 zł
343.17 zł
369 zł
453.87 zł
479 zł
589.17 zł

Transfer podpisu - FAQ

Informacje ogólne

Czy mogę przenieść podpis kwalifikowany od innego dostawcy?

Tak, możesz przenieść swój podpis kwalifikowany od innego dostawcy do LH.pl. Proces ten jest prosty i bezpieczny, a my zapewniamy wsparcie na każdym etapie, aby przejście przebiegło sprawnie i bez komplikacji.

Informacje dla posiadaczy innego podpisu niż SimplySign

Mój obecny podpis kwalifikowany jest ważny jeszcze 1 rok, czy mogę go przenieść do LH.pl?

Tak, możesz przenieść swój podpis do LH.pl, nawet jeśli jest on ważny jeszcze przez rok. Przeniesienie nie wpłynie na obecną ważność Twojego dotychczasowego podpisu.

Po przeniesieniu uzyskasz nowy podpis SimplySign, który będzie działać niezależnie od Twojego obecnego podpisu.

Jak zamówić przeniesienie mojego dotychczasowego podpisu do LH.pl?

Aby skorzystać z tej oferty, kliknij przycisk Zamów i jako "Typ zakupu" wybierz opcję "Transfer z innego podpisu".

Złóż i opłać zamówienie. Po opłaceniu proformy otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami. Procedura wymaga:

  • wygenerowania krótkiego oświadczenia na stronie CERTUM,
  • pobrania oświadczenia (plik PDF) i podpisania go obecnym podpisem kwalifikowanym,
  • wgrania podpisanego oświadczenia w panelu klienta LH.pl.

Podpisanie oświadczenia obecnym podpisem kwalifikowanym powoduje automatyczną weryfikację tożsamości. Po przesłaniu do nas oświadczenia otrzymasz zaproszenie do aktywacji swojego nowego podpisu SimplySign.

Ile kosztuje przeniesienie innego podpisu niż SimplySign do LH.pl?

Sama procedura przeniesienia nie generuje żadnych kosztów. Opłacasz jedynie sam koszt rejestracji nowego podpisu.

Czy muszę ponownie przechodzić przez weryfikację?

Nie, jeśli Twój obecny podpis kwalifikowany jest nadal aktywny, nie musisz przechodzić ponownego procesu weryfikacji tożsamości. Wystarczy, że przeprowadzisz standardową procedurę transferu, co obejmuje wypełnienie odpowiedniego oświadczenia i podpisanie go za pomocą Twojego istniejącego podpisu kwalifikowanego.

Jak długo trwa przeniesienie innego podpisu niż SimplySign do SimplySign w LH.pl?

Czas potrzebny na przeniesienie podpisu do LH.pl jest uzależniony od szybkości weryfikacji oświadczenia i zazwyczaj nie przekracza 3 dni roboczych. Proces ten może być szybszy, jeśli wypełnisz i prześlesz wymagane podpisane oświadczenie bez zbędnej zwłoki.

Informacje dla obecnych użytkowników SimplySign u innego operatora

Ile kosztuje przeniesienie podpisu SimplySign od innego operatora do LH.pl?

Sama procedura przeniesienia nie generuje żadnych kosztów. Opłacasz jedynie sam koszt zakupu kodu odnowienia na kolejny okres rozliczeniowy.

Jak przenieść mój obecny podpis SimplySign do LH.pl?

Aby skorzystać z tej oferty, kliknij przycisk Zamów i jako "Typ zakupu" wybierz opcję "Kod odnowienia".

Złóż i opłać zamówienie. Po opłaceniu proformy otrzymasz wiadomość e-mail z Twoim kodem odnowienia.

Teraz wystarczy, że zalogujesz się do panelu SimplySign i przedłużysz ważność swojego podpisu kodem zakupionym u nas. Od tej pory kolejne rozliczenia będą wykonywane według naszego cennika.

Kiedy mogę wprowadzić kod odnowienia mojego podpisu SimplySign?

Data wprowadzenia kodu odnowienia ma kluczowe znaczenie dla okresu ważności Twojego podpisu kwalifikowanego SimplySign.

  1. Wprowadzenie kodu wcześniej niż 60 dni przed datą wygaśnięcia podpisu. Jeśli wprowadzisz kod odnowienia wcześniej niż 60 dni przed końcem obecnego okresu ważności podpisu, Twój podpis zostanie odnowiony natychmiast. Oznacza to, że nowy okres ważności zacznie się od momentu wprowadzenia kodu, a pozostałe dni z poprzedniego okresu rozliczeniowego przepadną.

  2. Wprowadzenie kodu na 60 dni lub mniej przed datą wygaśnięcia podpisu. W tym przypadku, jeśli wprowadzisz kod odnowienia w okresie 60 dni lub mniej przed końcem ważności Twojego podpisu, odnowienie zacznie obowiązywać dopiero po upływie bieżącego okresu. W ten sposób zachowasz wszystkie dni z obecnego okresu, a Twój podpis zostanie odnowiony na kolejny rok, zaczynając od daty pierwotnego wygaśnięcia.

Czy muszę ponownie przechodzić przez weryfikację?

Nie, jeśli Twój obecny podpis SimplySign jest nadal aktywny, nie musisz przechodzić ponownego procesu weryfikacji tożsamości.

Jak długo trwa przeniesienie podpisu SimplySign od innego operatora do LH.pl?

Przeniesienie odbywa się natychmiastowo w momencie przedłużenia podpisu za pomocą kodu odnowienia zakupionego w LH.pl.

Nasze usługi polecają