LH.pl · Dział pomocy
Kod authinfo umożliwia przeniesienie domeny do innego operatora. Zanim jednak zdecydujesz o przeniesieniu, skontaktuj się z nami, spróbujemy rozwiązać Twój problem.
Wzór wniosku
W celu uzyskania kodu authinfo należy pobrać poniższy wniosek.
Jak prawidłowo złożyć wniosek?
Zachęcamy do złożenia podpisu za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego. Pozwoli to zmniejszyć liczbę wymaganych załączników.
Zobacz, jak podpisać dokument PDF za pomocą profilu zaufanego.
Jeśli wybierzesz odręczny podpis, pamiętaj, aby do wniosku dołączyć:
- W przypadku osób fizycznych:
- skan dowodu tożsamości właściciela usługi, zasłaniając dane wrażliwe tak, aby widoczne były tylko imię, nazwisko oraz data ważności dokumentu.
- W przypadku firm i innych organizacji:
- skan dowodu tożsamości osoby reprezentującej firmę/organizację z zasłoniętymi danymi wrażliwymi.
Uwaga! Jeśli podmiot nie jest zarejestrowany w CEIDG/KRS, konieczne jest załączenie dokumentu potwierdzającego uprawnienia do reprezentacji, niezależnie od metody podpisu.
Wysyłka wniosku
Wypełniony i podpisany dokument prześlij do nas mailowo na adres: formalnosci@lh.pl
WAŻNE! Wprowadziliśmy dodatkową weryfikację podmiotu, który występuje o wydanie kodów authinfo. Przed wydaniem kodu kontaktujemy się telefonicznie z właścicielem konta w panelu klienta, w którym znajduje się domena. Sprawdź, czy w Twoim koncie w zakładce abonent jest wprowadzony poprawny numer telefonu.
Ze względu na procedurę weryfikacji danych abonenta, czas realizacji dyspozycji może wynieść do 7 dni roboczych.
Poprawnie wypełniony wniosek oraz dołączone do niego dokumenty usprawnią wydanie kodów authinfo. Kod wydamy drogą mailową, przesyłając go na adres e-mail, na który została zarejestrowana domena.
Domeny rejestrowane w promocji
Domeny, które były rejestrowane w promocji wymagają przynajmniej jednego odnowienia w LH.pl, zanim zostaną przeniesione do innego operatora. Regulaminy aktualnych i historycznych promocji widoczne są na naszej stronie: https://www.lh.pl/regulaminy
Domeny globalne
Jeżeli w ciągu ostatnich 60 dni wykonywałeś aktualizację danych abonenta albo cesję domeny globalnej, nie będziesz mógł zrealizować transferu domeny.
Operatorzy domen globalnych wprowadzili to ograniczenie by zapobiegać sprzedaży domen na rynku wtórnym.
Transfer będziesz mógł wykonać po upływie 60 dni od ostatnich zmian.