LH.pl · Dział pomocy
Korzystanie, zarządzanie i opłacanie usług w LH.pl wymaga posiadania konta abonenckiego. Konto możesz utworzyć na dwa sposoby:
- rejestrując się bezpośrednio w panelu klienta LH.pl (przycisk “rejestracja” pod formularzem logowania),
- rejestrując się w trakcie składania zamówienia na stronie LH.pl (po dodaniu usług do koszyka w końcowym etapie zamówienia pojawi Ci się informacja z pytaniem, czy posiadasz już swoje konto abonenckie, czy też ma zostać utworzone nowe).
Dane jakie wpiszesz podczas zakładania konta będą danymi właściciela usługi. Wszelkie faktury za zamówienia wystawiane są na podstawie danych, jakie są zamieszczone na koncie abonenckim. W tym poradniku podpowiemy Ci jak zmienić dane na fakturach.
Zmiana danych do faktury
Faktury wystawiane są automatycznie na podstawie danych zamieszczonych w panelu klienta LH.pl w zakładce Abonent. Zdarzają się jednak sytuacje, w których konieczna jest zmiana danych na fakturze.
Aby zmienić swoje dane, należy zalogować się w panelu klienta LH.pl na swoje konto, a następnie przejść do zakładki Abonent i wprowadzić stosowne zmiany w formularzu danych abonenta. Następnie należy je zachować przyciskiem Zapisz.
Nie wszystkie dane są jednak możliwe do edycji. Ze względów technicznych, jak również z uwagi na zgodność z wymaganiami urzędu skarbowego, nie ma możliwości dopisania lub usunięcia numeru NIP z dotychczasowego konta abonenckiego. Co zrobić w takiej sytuacji i jak zmienić dane na fakturach?
Przypadki postępowania
Jeśli Twoje konto abonenckie zostało założone na osobę fizyczną, a chcesz otrzymać fakturę na dane firmowe to w pierwszym kroku należy utworzyć nowe konto abonenckie na dane firmowe. Przejdź na https://www.lh.pl/panel/login i kliknij przycisk rejestracja.
a) przeniesienie usług na konto JDG
Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, utwórz nowe konto abonenckie na dane firmowe. W kolejnym kroku prześlij do nas mailowe zgłoszenie z autoryzowanego adresu e-mail na formalnosci@lh.pl. W dyspozycji mailowej wskaż nazwy usług, jak również identyfikator (login) nowego, docelowego konta, na które przepniemy usługi. Na podstawie mailowej dyspozycji dokonamy przeniesienia usług na konto firmowe. Faktury proforma po przeniesieniu zostaną automatycznie skorygowane na nowe dane abonenckie. W przypadku faktur VAT wystawionych w tym samym miesiącu, w którym składana jest dyspozycja zostanie dokonana ręczna korekta.
b) przeniesienie usług na konto spółki lub innej osoby fizycznej
W celu przeniesienia własności usług konieczne jest utworzenie nowego konta abonenckiego na https://www.lh.pl/panel/login z odpowiednimi danymi. W tym przypadku dochodzi do przeniesienia praw własności usługi na inny podmiot, zatem konieczne jest przeprowadzenie cesji domeny lub/oraz cesji serwera. Po wysłaniu zgłoszenia wraz z dokumentami na formalnosci@lh.pl usługi zostaną przeniesione na konto strony przejmującej usługę.
WAŻNE! W przypadku przeniesienia certyfikatów SSL, jak również PP na inne konto abonenckie, wystarczy przesłanie mailowej dyspozycji na formalnosci@lh.pl. W mailu wskaż nazwy usług, których dotyczy zgłoszenie. Podaj również identyfikator (login) konta, na które mamy przepiąć usługi. Przepięcie usług jest procedurą formalną po naszej stronie i w żaden sposób nie wpływa na ich działanie.
Procedury wyglądają podobnie w sytuacji, kiedy posiadasz konto firmowe i chcesz przenieść usługi na osobę fizyczną. W przypadku przeniesienia usług z konta założonego na JDG na konto osoby fizycznej wystarczy mailowa dyspozycja. Natomiast w sytuacji, kiedy z konta spółki lub innej osoby fizycznej przenosisz usługi na swoje konto założone na osobę fizyczną, konieczne jest wykonanie cesji usług zgodnie z instrukcją w punkcie b).
Jesli nie posiadasz dostępu do autoryzowanego adresu email, jaki znajduje sie na https://www.lh.pl/panel/login w zakładce Abonent ,konieczne jest wykonanie aktualizacji danych abonenta. Na tej podstawie zmienimy adres mailowy na koncie abonenckim, a Ty odzyskasz dostęp do panelu zarządzania.