LH.pl · Dział pomocy
Posiadasz domenę, serwer lub certyfikat SSL w LH.pl? Jeśli pojawi się jakiś problem w konfiguracji lub działaniu Twoich usług, możesz liczyć na naszą pomoc. Masz pytanie dotyczące posiadanej usługi? Skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub poprzez czat dostępny na stronie LH.pl.
Zgłoszenie możesz wysłać do nas w formie tradycyjnej wiadomości e-mail, przesłanej z Twojego konta pocztowego lub możesz skorzystać z możliwości wysyłki zgłoszenia bezpośrednio w panelu klienta.
Wysyłka zgłoszenia z Twojego adresu e-mail
Jeżeli chcesz zlecić nam wykonanie dyspozycji (np. przywrócenia strony z backupu) lub przesłać zapytanie techniczne – napisz do nas mailowe zgłoszenie na adres info@lh.pl.
W takiej sytuacji upewnij się, że przesyłasz wiadomość z autoryzowanego adresu e-mail. Autoryzowane adresy znajdziesz na swoim koncie w Panelu Klienta w zakładce Abonent, w polach Podstawowy adres e-mail i Dodatkowy e-mail do autoryzacji zgłoszeń.
Wysyłka zgłoszenia przez panel klienta
Alternatywnie, zgłoszenie możesz wysłać bezpośrednio z panelu klienta. Zaloguj się do panelu klienta, a następnie wśród opcji dostępnych w stopce strony znajdź blok “Wyślij zgłoszenie” i kliknij przycisk “Zgłoś”.
Pojawi się nowe okno, w którym możesz wybrać usługę, której dotyczy zgłoszenie. Wybierz z listy usługę, a następnie podaj e-mail na który mamy odpowiedzieć i wprowadź treść zgłoszenia.
Co powinno zawierać zgłoszenie?
Przesyłając mailowe zgłoszenie na info@lh.pl pamiętaj, by podać w jego treści nazwę usługi, której dotyczy (np. nazwę serwera lub domeny).
Dodatkowo, przesyłając dyspozycję oprócz nazwy usługi, której dotyczy (np. nazwę domeny lub serwera, który posiadasz w LH.pl) prześlij również w jej treści dodatkowe szczegóły.
Przykładowo, jeśli chcesz:
- dokonać zmiany pakietu serwera współdzielonego – wskaż nazwę pakietu, który mamy ustawić [dostępne pakiety znajdziesz na stronie https://www.lh.pl/hosting],
- zmienić parametry serwera Cloud – prześlij nazwę i ilość parametru, który ma ulec zmianie, datę i orientacyjną godzinę wprowadzenia zmian oraz w przypadku zmiany CPU i pamięci RAM okres, na który dodatkowe zasoby mają zostać wdrożone,
- przywrócić stronę www z jednej z dostępnych kopii zapasowych – wskaż datę, z której ma pochodzić kopia i jej rodzaj (przywrócenie plików strony, bazy danych lub kompletu – plików i bazy danych),
- dodać lub zmienić rekord DNS – podaj jego wartość i nazwę hosta (jeśli jest inna, niż nazwa domeny),
- wykonać cesję domeny lub serwera – załącz wniosek i załączniki niezbędne do wykonania cesji (wskazane w treści wniosku). UWAGA! Jeżeli chcesz skontaktować się z nami w celu wykonania formalności, np. cesji, zmiany danych, uzyskania duplikatu faktury, użyj adresu formalnosci@lh.pl by skrócić czas realizacji zgłoszenia.
Jeśli natomiast chcesz zgłosić problem z działaniem Twojej usługi – prześlij jego dokładne szczegóły oraz zrzuty ekranu z pojawiającymi się komunikatami o błędach. Jeżeli Twoje zgłoszenie dot. np. problemów z działaniem skrzynki pocztowej – prześlij w załączniku zrzut ekranu z konfiguracją skrzynki w kliencie pocztowym, z którego korzystasz – przyśpieszy to proces weryfikacji Twojego zgłoszenia.
Co dalej?
Po przesłaniu zgłoszenia na info@lh.pl pracownicy naszego Biura Obsługi Klienta zweryfikują Twoją wiadomość i odpiszą na nią w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli zgłoszenie jest niestandardowe czas odpowiedzi może się nieznacznie wydłużyć. W przypadku przesłania dyspozycji dotyczącej jednej z formalności czas jej realizacji jest uzależniony od rodzaju procedury. Więcej informacji znajdziesz w poszczególnych opisach dostępnych na naszym dziale pomocy w kategorii Formalności.