LH.pl · Dział pomocy
Posiadając i obsługując skrzynkę pocztową na serwerach LH.pl możesz obsługiwać ją za pomocą webmaila lub skonfigurować w wybranym kliencie poczty. Pamiętaj, żeby podczas konfiguracji skrzynki pocztowej w zewnętrznej aplikacji podać odpowiednie dane konfiguracyjne. Do korzystania z webmaila wystarczy natomiast, że będziesz znać dane logowania, czyli pełną nazwę skrzynki, jak również hasło.
Zacząłeś już korzystać ze swojej skrzynki i zastanawiasz się jak posortować wiadomości na webmailu? To ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.
Krok 1 – Logowanie na skrzynke pocztową
W nowej karcie przeglądarki wpisz adres webmaila, czyli poczta.lh.pl. Pojawi Ci się okno, w którym należy wpisać pelne dane logowania, czyli nazwę skrzynki pocztowej oraz hasło.
Nie pamiętasz hasła? Sprawdź: Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail |
Krok 2 – Jak posortować wiadomości na webmailu?
Po zalogowaniu na skrzynkę pocztową przejdź do folderu Odebrane. Zobaczysz wszystkie odebrane wiadomości, aby je posortować kliknij na samej górze przycisk Ustawienia.
Pojawi Ci się okno, w którym będzie można posortować wiadomości według preferencji.
Możesz zmienić porządek sortowania, kierunek sortowania, jak również wybrać rodzaj listy. Po kliknięciu w każde z pól zobaczysz dostępne opcje.
Np. klikając w porządek sortowania masz do wyboru możliwość uporządkowania wiadomości zgodnie z datą odbioru, datą wysyłki, tematem, rozmiaru itp. Wszystko tak naprawdę zależy od Twoich preferencji. Aby zapisać zmiany wystarczy, że klikniesz przycisk Zapisz.
To wszystko, teraz wiesz już jak posortować wiadomości na webmailu.