LH.pl · Dział pomocy
W celu przeniesienia praw do zarządzania kontem hostingowym na innego użytkownika, oferujemy dwa sposoby złożenia wniosku: elektronicznie przez panel klienta lub tradycyjnie, poprzez pobranie i wypełnienie wzoru wniosku oraz przesłanie go na adres e-mail formalnosci@lh.pl.
We wniosku poprosimy Cię o podanie identyfikatora konta, do którego mają zostać przeniesione domeny. Jeżeli to konto jeszcze nie istnieje, załóż je tutaj: https://www.lh.pl/panel/register.
Składanie wniosku elektronicznie przez panel klienta
Zachęcamy do korzystania z elektronicznego wnioskowania przez panel klienta, co jest szybkim i wygodnym sposobem na przeprowadzenie cesji serwera.
- Zaloguj się do swojego konta w panelu klienta LH.pl, gdzie znajduje się serwer, który chcesz poddać cesji.
- Przejdź do sekcji Wnioski i wybierz opcję Utwórz > Cesja serwera. Z listy dostępnych serwerów wybierz ten, który chcesz przenieść.

- Przejdź proces weryfikacji, który obejmuje potwierdzenie przez e-mail i SMS.
- Po potwierdzeniu tożsamości, zostaniesz poproszony/-a o wskazanie nowego właściciela serwera. Nowy właściciel musi posiadać konto w LH.pl. Podaj jego login oraz adres e-mail. Jeśli nowy właściciel serwera nie ma jeszcze konto, musi zarejestrować nowe konto.
- System wygeneruje gotowy do podpisania wniosek.
Wniosek musi najpierw zostać podpisany i wgrany przez stronę zrzekającą, a następnie przez stronę przejmującą serwer. W niektórych przypadkach może pojawić się konieczność dołączenia dodatkowych dokumentów. Zobacz, jak prawidłowo podpisać wniosek i jakie dokumenty dodatkowe załączyć (zachęcamy do podpisu profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym).
Po weryfikacji przez pracownika LH.pl, wniosek zostanie zaakceptowany. Otrzymasz informację zwrotną po rozpatrzeniu wniosku.
Akceptacja wniosku spowoduje przeniesienie serwera na konto nowego właściciela.
Składanie wniosku tradycyjnego przez wysyłkę na e-mail
Jeżeli nie chcesz wykonywać cesji przez panel klienta lub chcesz wykonać cesję dla więcej niż jednego serwera, wystarczy, że wypełnisz jeden wniosek tradycyjny i wskażesz w nim numery wszystkich serwerów.
Wypełniony i podpisany dokument (zobacz, jak prawidłowo podpisać wniosek i jakie dokumenty załączyć) prześlij do nas mailowo na adres: formalnosci@lh.pl
Dołącz do niego kopię odpowiednich dokumentów potwierdzających tożsamość strony zrzekającej się serwera. Poprawnie wypełniony wniosek oraz dołączone do niego dokumenty usprawnią przeprowadzenie cesji. O zakończeniu cesji poinformujemy Cię mailowo.
Jak prawidłowo podpisać wniosek?
Zachęcamy do złożenia podpisu za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego. Pozwoli to zmniejszyć liczbę wymaganych załączników.
Zobacz, jak podpisać dokument PDF za pomocą profilu zaufanego.
Jakie dokumenty załączyć w przypadku podpisu odręcznego?
Jeśli wybierzesz odręczny podpis, pamiętaj, aby do wniosku dołączyć:
- W przypadku osób fizycznych:
- skan dowodu tożsamości właściciela usługi, zasłaniając dane wrażliwe tak, aby widoczne były tylko imię, nazwisko oraz data ważności dokumentu.
- W przypadku firm i innych organizacji:
- skan dowodu tożsamości osoby reprezentującej firmę/organizację z zasłoniętymi danymi wrażliwymi.
Uwaga! Jeśli podmiot nie jest zarejestrowany w CEIDG/KRS, konieczne jest załączenie dokumentu potwierdzającego uprawnienia do reprezentacji, niezależnie od metody podpisu.