LH.pl · Dział pomocy
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak pozyskiwać większą liczbę klientów i w jaki sposób usprawnić swoje działania marketingowe? Warto zainteresować się nadchodzącą konferencją, na której otrzymasz praktyczne rozwiązania, oparte na rzeczywistych scenariuszach.
Online Marketing Day to darmowa konferencja, podczas której 10 doświadczonych ekspertów podzieli się wiedzą o tym, jak sztuczna inteligencja, automatyzacja oraz analityka pomagają rozwinąć skrzydła w marketingu internetowym.
Kiedy odbędzie się konferencja?
3 czerwca 2022 r., od godz. 9:30 do 16:00
W ciągu tych godzin poznasz praktyczne wskazówki z różnych obszarów digital marketingu. Konferencja jest podzielona na kilka sektorów tematycznych, m.in. SEO, Content Marketing, Analityka internetowa.
Jak mogę dołączyć do konferencji?
Online!
To proste — po zapisaniu się, w dniu wydarzenia otrzymasz link do transmisji live, do której możesz dołączyć z dowolnego miejsca na świecie. Nieważne, czy jesteś w domu, czy na wyjeździe lub relaksujesz się na ławce w parku — zawsze znajdzie się dla Ciebie miejsce! Wystarczy Ci komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. No i może słuchawki w miejscu publicznym 😉.
Ile kosztuje udział w konferencji Online Marketing Day?
Nic nie kosztuje! Możesz dołączyć za darmo!
Online Marketing Day to bezpłatna konferencja. Musisz się tylko zarejestrować, wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie: www.onlinemarketingday.pl
Trzecia edycja Online Marketing Day – kogo zainteresuje?
Wydarzenie będzie odpowiednie dla wszystkich uczestników, którzy chcą zoptymalizować wydajność swoich działań w sieci. W szczególności:
- SEO-wcy,
- marketerzy,
- przedsiębiorcy,
- właściciele e-commerce.
Obawiasz się, że nie wiesz jeszcze wystarczająco dużo? Nie martw się. Nie ma znaczenia, czy masz już doświadczenie w marketingu internetowym, czy dopiero zaczynasz — każdy znajdzie coś dla siebie. Prelegenci przedstawią najciekawsze sposoby wykorzystania nowoczesnych technologii, a także porozmawiają o trendach w 2022 r.
Jakie prelekcje odbędą się w ramach Online Marketing Day 2022?
Podczas wydarzenia wystąpią autorzy bestsellerów oraz znani specjaliści z branży SEO/SEM.
- Milena Majchrzak (ekspertka SEO z SEMSTORM) opowie o tym, czy treści generowane przez AI mają szanse na wysokie pozycje w Google.
- Joanna Wrycza-Bekier (autorka książek „Magia słów” i „Webwriting”) przybliży temat dotyczący storytellingu w content marketingu.
- Łukasz Żelezny (ekspert SEO z agencji SEO.London) pokaże Ci ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję.
- Anna Moczulska (Artegence) skupi się na analizie danych w Google Analytics 4.
- Roman Rozenberger (ekspert SEO z IBB Media) przybliży temat SEO w e-commerce, w prezentacji Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce.
To tylko część wybranych zagadnień, z którymi możesz zapoznać się na konferencji.
Korzyści z udziału w Online Marketing Day 2022
Przede wszystkim, Online Marketing Day to rzetelne źródło informacji o digital marketingu.
W trakcie trwania wydarzenia wystąpią eksperci, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z różnymi rozwiązaniami, a podczas prelekcji podzielą się swoimi wnioskami i przekazują Ci gotowe, praktyczne porady.
To jednak nie wszystko! Będącym zapisanym na udział w wydarzeniu otrzymasz:
- paczkę bonusów od partnerów: w tym zniżki na produkty i usługi, darmowe konsultacje oraz materiały merytoryczne;
- nagrania wszystkich prelekcji, które obejrzysz w dowolnym czasie;
- 10 punktów w programie recertyfikującym DIMAQ.
Organizatorzy i partnerzy
Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM. Firma, która od 2013 roku dostarcza wielofunkcyjną platformę z narzędziami do analityki internetowej oraz content marketingu. Ułatwiają one pracę nad SEO, PPC i treścią. Z aplikacji korzysta już ponad 68 tysięcy użytkowników.
Patroni medialni konferencji: E-commerce w praktyce, Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing
Partnerzy wydarzenia: LH.pl – Hosting i Domeny, DevaGroup, Whitepress, Grupa Tense, Fox Strategy i inne.